mandag 1. september 2008

Å tre inn på nye arenaer!

Da var tiden inne for å kvitte seg med vegringene for web 2.0! Jeg sier farvel til bluferdigheten og anonymiteten, og rydder plass til enda en syssel! Fra nå av vil jeg trenge meg på blant andre bloggere, som skal få høre mine meninger, og det skal være visst ingen ting skal forbli ukommentert! Når jeg får riktig dreis på dette skal jeg være raus og dele ut mine venner (kanskje)! Prikken over i'en blir filmsnutten på YouTube der mine dumheter og tabber vises fram blant annet skitt og kanel....
Ja, da plasker jeg uti, mens jeg grøsser frydefullt med tanke på det som skal læres og prøves. Da gjenstår det bare å ønske oss alle lykke til!

3 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Bra instilling! Du kan selvfølgelig anonymisere bloggen dersom du syns det er bittelitt skummelt å kaste seg uti sånn med fullt navn, men for hva det er verdt; det er ikke så veldig skummelt når man først bare blir vant til det.

Jeg gleder meg til å følge med på bloggen og andre ting som dukker opp i kjølvannet av 23ting om 2 null-opplegget :-)

Tvi-tvi og lykke til!

bloggejeaddji sa...

Hei!
Nå er jeg også inne på bloggen... har brukt flere timer idag til å komme meg inn/opprette/finne på navn osv.....
Men det blir jo lettere etterhvert. vi snakkes!

Solgunn sa...

Hører dere skal ha valper! Har så lyst på en liten tispe som kan trekke meg kjempelangt, f.eks helt til Øytun :-). Men, det blir ikke denne gangen, har nok med Lihku og hans unoter. Morsomt med 23 ting, og det er ikke helt lett. Strever med å skjønne punkt 4, RSS, og har derfor brukt en stund i dag til å forandre farger på diverse på bloggen min............